woensdag 21 oktober 2015


Onze oma's waren er gek op.


Het is nu echt wel herfst. 
Dit weekend mogen we de klok weer een uurtje 
naar achter draaien en buiten zien we de prachtige herfstkleurtjes
ons Belgenlandje decoreren. 
Tijd dus voor wat roestige- en bordeaux kleurtjes, 
al zit ik al stiekem met de kerstkleurtjes in mijn hoofd.

Een gasten handdoekje met een granny square motief.
Ik kan me heel goed herinneren dat mijn oma deze haakte om kussens
een beddensprei en/of hoedenplank-lopers mee te maken.

Hier heb ik 3 granny square's gehaakt 
 en ze op het handdoekje vast gemaakt.
Zo bekom je een luxe handdoekje. 
Perfect om als cadeautje te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

  Elk jaar maak ik een Kerstdecoratie, met wat ik uit de kringloopwinkel, tweedehands of action komt.  Dit jaar zijn dat twee grote zware ka...